A régi mondás szerint amikor az élet citromot ad neked, készíts belőle limonádét.

A SÖRELADÁSOK ZUHANÁSA KÖVETKEZTÉBEN AZ ANHEUSER-BUSCH JAPÁN RÉSZLEGE UGYANEZT A MENTALITÁST ALKALMAZTA, ÉS A PANDÉMIA MIATT MEGMARADT 80 000 BUDWEISERBŐL EGY IZGALMAS GINT KÉSZÍTETTEK.

Miután a koronavírus-járvány miatt 52 százalékkal visszaestek az eladások Japánban, a helyzet megmentése érdekében az Anheuser-Busch a tokiói székhelyű Ethical Spirits lepárlóval együttműködve egy újszerű megoldást dolgozott ki a 80 000 Budweiser sör újrahasznosítására.

 
Ahogy a neve is sugallja, az etikus szeszes italok alapja a szeszes italok előállításának fenntartható gyakorlata volt, a vállalat korábban a Last Gin nevet viselő italával vált ismertté, amit a sake készítésekor visszamaradt seprőből gondoltak újra.

A Revive alapja természetesen a sör, az ízprofilt pedig a bükkfa forgács, citrusok és a boróka teszi teljessé. Az elkészült italnak így enyhén édes íze van, ami – a márka elmondása szerint – jól párosul például desszertekkel. Színét tekintve a gin finom arany árnyalata azonnal megkülönbözteti társaitól és jelzi a Revive szokatlan alapját.

A Budweiserből készült Revive Gin az Ethical Spirits weboldalán vásárolható meg, ára 5 500 jen, amelynek egy részével a Music Cross non-profit szervezetet és a koronavírus-járvány miatt nehéz helyzetbe került japán zenészeket támogatják.

 

 

Az élet tele van nehéz döntésekkel, a pálinkavásásrlás ne legyen az. 

www.palinka.online – pálinkavásárlás sorbanállás nélkül